Negocjacje jako proces komunikacyjno - decyzyjny w negocjacjach handlowych z partnerami zagranicznymi

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Rurarz Piotr
dc.date.accessioned 2014-01-13T14:15:46Z
dc.date.available 2014-01-13T14:15:46Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3917
dc.description.abstract Praca ma charakter teoretyczny. Została podzielona na cztery rozdziały. W rozdziale pierwszym została przedstawiona istota negocjacji techniki, taktyki, sztuczki i style negocjacyjne. Drugi rozdział opisuje podstawowe zasady i umiejętności komunikacji w negocjacjach. Rozdział trzeci przedstawia istotę, reguły, sposoby organizacji oraz nieetyczne strony negocjacji handlowych. Natomiast czwarty rozdział opisuje negocjacje z partnerami zagranicznymi. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject negocjacje pl
dc.subject style negocjacyjne pl
dc.subject negocjacje handlowe pl
dc.subject negocjacje międzynarodowe pl
dc.title Negocjacje jako proces komunikacyjno - decyzyjny w negocjacjach handlowych z partnerami zagranicznymi pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info