Rola reklamy internetowej i jej znaczenie dla firm reklamowanych na podstawie portalu internetowego Wirtualna Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Barnak, Józef
dc.contributor.author Popiela Tomasz
dc.date.accessioned 2014-01-13T15:33:32Z
dc.date.available 2014-01-13T15:33:32Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3937
dc.description.abstract W pracy została opisana sieć Internet i jej wykorzystanie w portalu internetowym Wirtualna Polska. Autor prezentuje rozwój Internetu w szczególności odnosząc się do nowych możliwości jakie sieć stwarza dla przedsiębiorców . Autor omawia rodzaje reklam w Internecie, marketingowe podejścia w sieci, wirtualny biznes i modele cenowe. Są to rzeczy, które każdy przedsiębiorca powinien znać i stosować, oczywiście te które przynoszą mu największe korzyści. Internet może być przydatnym medium dla działań marketingowych. Marketing internetowy powinien być częścią zintegrowanej strategii przedsiębiorstwa, a wydatki na ten cel, przynajmniej w początkowej fazie, nie powinny przekraczać 10 proc. budżetu. Sporo miejsca poświęcono w pracy portalowi WP, prezentując jego historię, ofertę, strategię działania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Internet pl
dc.subject komunikacja z klientem poprzez sieć pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject marketing elektroniczny pl
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama w Internecie pl
dc.subject wirtualny biznes pl
dc.subject portal "Wirtualna Polska" pl
dc.title Rola reklamy internetowej i jej znaczenie dla firm reklamowanych na podstawie portalu internetowego Wirtualna Polska pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info