Promocja marketingowa produktów piwowarskich na przykładzie Browaru Okocim S.A. a ograniczenia prawne wypływające z ustawy antyalkoholowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Płońska Kinga
dc.date.accessioned 2014-01-13T22:52:46Z
dc.date.available 2014-01-13T22:52:46Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3948
dc.description.abstract Celem pracy jest ukazanie uwarunkowań prawnych działalności promocyjnej przedsiębiorstw piwowarskich ze szczególnym uwzględnieniem Browaru Okocim S.A. Zakłada się, iż możliwe jest przedstawienie argumentacji, zgodnie z którą art. 13.3. ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z 26.10.1996 roku, w którym mowa o całkowitym zakazie reklamy napojów alkoholowych, jest sprzeczny z głównym celem niniejszego aktu prawnego, który przedstawiony został w art. 1.1. ustawy jako inspirowanie i wspieranie działań stymulujących zmianę struktury konsumpcji napojów alkoholowych na rzecz trunków o niskiej zawartości procentowej alkoholu, dzięki czemu ograniczone zostanie ogólne spożycie napojów alkoholowych w naszym kraju. Dokonano analizy aktów prawnych regulujących działalność marketingową polskich producentów piwa i porównania ich do odpowiednich norm obowiązujących w innych krajach europejskich. Przybliżono wyniki badań naukowych przeprowadzonych przez światowej sławy specjalistów, których celem było określenie wpływu reklamy wyrobów alkoholowych na wzrost ich spożycia oraz podstawowe instrumenty promocji marketingowej, które na co dzień wykorzystywane są przedsiębiorstwa w celu propagowania swojej działalności. Przedstawiono charakterystykę polskiego rynku piwa i piwosza – jego gusty i upodobania, oraz metody promocji, które wykorzystywane są przez browary działające w naszym kraju w celu reklamy swoich produktów, na przykładzie jednego za największych producentów piwa w Polsce – Browaru Okocim S.A. z Brzeska. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama napojów alkoholowych pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject rynek piwowarski pl
dc.subject metody promocji pl
dc.subject ustawa antyalkoholowa pl
dc.title Promocja marketingowa produktów piwowarskich na przykładzie Browaru Okocim S.A. a ograniczenia prawne wypływające z ustawy antyalkoholowej pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info