Elementy marketingu - mix na przykładzie Banku Pocztowego S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Remian, Maria
dc.date.accessioned 2014-01-14T06:49:30Z
dc.date.available 2014-01-14T06:49:30Z
dc.date.issued 2012-10-24 11:52:12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3962
dc.description.abstract W pracy przedstawiono teoretyczne możliwości zastosowania marketingu-mix vs praktyczna działalność marketingowa w Banku Pocztowym S.A. Oddział Tarnów. Oceniono rolę instrumentów marketingowych. Praca została podzielona na cztery rozdziały, z których trzy pierwsze stanowią część opisowo-informatyczną, natomiast rozdział czwarty to analiza empiryczna. Efekty działań marketingowych poddano ocenie na podstawie badań ankietowych. Badania te przeprowadzono w oddziale Banku Pocztowego oddział Tarnów wybierając losowo w przeciągu miesiąca 90 osób. Ankietę przeprowadzono w dniach od 02.04.2012 do 30.04.2012.Rozdział czwarty zawiera sposoby wykorzystania w/w instrumentów w celu eliminacji słabych punktów, a w rezultacie osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Po przeanalizowaniu określono, które z instrumentów stanowią przesłanki do szerszego zainteresowania się nimi oraz ewentualnego dokonania zmian. Wysunięto wniosek, że promocja, ceny produktów i niektóre kompetencje personelu pozostawiają wiele do życzenia. Elementy te należy usprawnić w jak najkrótszym czasie, by osiągnąć cele strategiczne. Dane ankietowe pozwoliły w pewnym sensie określić zmiany i tendencje rozwojowe. Działalność banku powinna ukierunkować się na te właśnie zmiany. pl
dc.description.abstract Theoretical possibilities of marketing-mix application vs. practical marketing activities in Bank Pocztowy S.A., with its registered office in Tarnów, have been introduced in this work. The role of marketing instruments has been evaluated. The work is divided into four chapters. The first three chapters concern descriptive IT issues, whereas the fourth chapter is related to empirical analysis. The results of marketing activities have been evaluated on the basis of questionnaire surveys. Within a period of one month (from 2nd April 2012 until 30th April 2012), ninety people, who came to Bank Pocztowy S.A in Tarnów, have been randomly selected to conduct those surveys. The forth chapter consists of various methods of using the abovementioned instruments in order to eliminate week points, which in the end results in achieving competitive advantage. A thorough analysis not only enabled to determine which instruments are worth further examination, but also helped to adopt a few possible changes. The conclusion has been drawn that promotion, product prices as well as personnel competences leave a lot to be desired. Those elements have to be improved as promptly as possible to attain strategic goals. The surveys enabled to determine the changes and developmental tendencies. The Bank’s activities should be oriented towards such changes. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject produkt pl
dc.subject cena pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject promocja pl
dc.subject personel pl
dc.subject marketing pl
dc.subject product pl
dc.subject price pl
dc.subject distribution pl
dc.subject promotion pl
dc.subject personnel pl
dc.title Elementy marketingu - mix na przykładzie Banku Pocztowego S.A. pl
dc.title.alternative Elements of the marketing mix for example in Bank Pocztowy S.A. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-13T09:40:34Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info