Kształtowanie relacji dostawcy z odbiorcami na przykładzie Fermy Drobiu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Kita, Fabian
dc.date.accessioned 2014-01-14T12:49:05Z
dc.date.available 2014-01-14T12:49:05Z
dc.date.issued 2012-09-11 20:25:00
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3971
dc.description.abstract W pracy zaprezentowana została problematyka marketingu relacyjnego i zarządzania kluczowymi klientami. Omówiono proces oraz uwarunkowania efektywnego kształtowania długookresowych więzi z klientami jak również bariery współpracy na rynku business to business. W szczególności analizie został poddany rynek drobiarski oraz polskie przedsiębiorstwa działające w tej branży. Badaniu zostali poddani klienci – odbiorcy jaj konsumpcyjnych fermy drobiu działający na rynku business to business. W zrealizowanym badaniu podjęto próbę oceny zadowolenia ze współpracy oraz identyfikacje potrzeb kontrahentów małej, rodzinnej firmy. Do tego celu został użyty wcześniej zaprojektowany kwestionariusz ankietowy. Uzyskane wyniki pozwoliły wyznaczyć kierunki rozwoju dalszej i głębszej współpracy pomiędzy opisywanym przedsiębiorstwem a odbiorcami produktów. Wykorzystane źródła to literatura przedmiotu, opisująca istotę marketingu relacyjnego oraz opracowania z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku drobiarskim. pl
dc.description.abstract The present thesis touches upon the issues of relationship marketing and key customer management. The author has discussed the process and determinants of effective long-term customer relationship as well as barriers to cooperation on B-to-B market. The thesis has particularly been devoted to the analysis of the poultry market and Polish companies trading in that line of business. The research was addressed to customers – buyers of consumer eggs operating in B-to-B market. The author’s research constitutes an attempt at evaluating customer satisfaction and defining needs of family-run farm’s customers. The results of previously designed research questionnaire have enabled the company to establish directions for further development of greater mutual cooperation with its customers. The source materials included literature on the subject of relationship marketing as well as studies on the enterprise operation in the poultry industry. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject zarządzanie dystrybucją pl
dc.subject marketing relacyjny pl
dc.subject kształtowanie relacji pl
dc.subject współpraca pl
dc.subject distribution pl
dc.subject distribution management pl
dc.subject relationship marketing pl
dc.subject shaping supplier customer - relationships pl
dc.subject cooperation pl
dc.title Kształtowanie relacji dostawcy z odbiorcami na przykładzie Fermy Drobiu pl
dc.title.alternative Lasting positive supplier - customer relations based on B&S Kita poultry farm pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-14T11:33:43Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info