Elementy marketingu - mix na polskim rynku dóbr przemysłowych na przykładzie firmy "Nida Gips" i "Iskra"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bielski, Marcin
dc.contributor.author Lech Anna
dc.date.accessioned 2014-01-14T18:09:33Z
dc.date.available 2014-01-14T18:09:33Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3997
dc.description.abstract Marketing to istotny element filozofii świata interesów, podstawowa orientacja menedżerska oraz zbiór rynkowych narzędzi zarządzania. Polega na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania w celu kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, także jego organizacji dla osiągania sukcesów. Znajomość zasad marketingu pozwala bowiem firmom zaistnieć na rynku i być godnym konkurentem dla firm działających w danym sektorze. Instrumenty i działania marketingowe nie są zbiorem niezależnych od siebie instrumentów. Między produktem ceną, dystrybucją, promocją, reklamą itp., zachodzą liczne związki i wzajemne uwarunkowania. Marketing jest wiec kategorią o współzależnych elementach. Z założeń i cech marketingu wynik, że poszczególne instrumenty i działania nie mogą być rozpatrywane indywidualnie, lecz jako zintegrowany system oddziaływania na zjawiska rynkowe. Przy tworzeniu tego systemu, a więc kształtowaniu wewnętrznej struktury marketingu, należy uwzględniać współzależności występujące między poszczególnymi instrumentami i działaniami. Głównym celem niniejszej pracy jest porównanie i ocena elementów marketing mix firm „Nida Gips” i „Iskra”. Zaprezentowano koncepcję marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz przedstawiono elementy marketingu mix. Dokonano charakterystyki firm „Nida Gips” i „Iskra” na polskim rynku dóbr przemysłowych oraz porównano i oceniono dystrybucję, produkty, ceny i promocję badanych firm. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject rynek dóbr przemysłowych pl
dc.subject produkt pl
dc.title Elementy marketingu - mix na polskim rynku dóbr przemysłowych na przykładzie firmy "Nida Gips" i "Iskra" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info