Dobór instrumentów promocji na przykładzie Rafinerii Trzebinia S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Sierpowski Piotr
dc.date.accessioned 2014-01-14T18:13:16Z
dc.date.available 2014-01-14T18:13:16Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3998
dc.description.abstract Rynek olejowy i paliwowy w naszym kraju przechodzi ciągłe zmiany. Przybywa firm, które do niedawna nie miały zbyt dużego udziału w sprzedaży produktów naftowych, a teraz rozpoczynają zawziętą walkę o pozyskanie nowych obszarów dla zbytu swoich towarów. Ciągły wzrost konkurencji stanowi dość poważne utrudnienie zarówno dla pozyskiwania nowych rynków zbytu jak i utrzymania dotychczasowych. Zmusza to firmy do poszukiwania nowych rozwiązań, a także podnoszenia jakości produkcji i usług przy równoczesnym aktywnym ich promowaniu. W dzisiejszych czasach kampania reklamowa stanowi bardzo ważny i strategiczny punkt rozwoju przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest analiza i ocena trafności doboru instrumentów promocji w badanym przedsiębiorstwie. Dokonano charakterystyki systemu promocji, ukazując tym samym miejsce promocji w działaniach marketingowych. Zaprezentowano instrumenty tego procesu i czynniki je kształtując. Przedstawiono charakterystykę Rafinerii Trzebinia S.A. uwzględniając jej sytuację ekonomiczno-finansową, profil działania oraz docelowy krąg odbiorców. Dokonano diagnozy oraz oceny systemu promocji stosowanego przez firmę. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject instrumenty promocji pl
dc.subject polityka promocji pl
dc.subject public relations pl
dc.subject rynek paliwowy pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Dobór instrumentów promocji na przykładzie Rafinerii Trzebinia S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info