Merchandising jako narzędzie wpływu na wybory konsumenckie
Ładowanie...
Data
2012-09-12 21:45:48
Autorzy
Tytuł czasopisma
ISSN czasopisma
Tytuł tomu
Wydawca
Abstrakt
Tematem pracy jest merchandising przedstawiony jako narzędzie aktywizacji
sprzedaży w sektorze handlu. Natomiast celem pracy jest przedstawienie w jaki sposób
merchandising wpływa na wybory zakupowe konsumentów. Przeprowadzone zostały badania
ankietowe na terenie centrum handlowego Sandecja w Nowym Sączu. Wyniki ukazały w
jakim stopniu merchandising stosowany w sklepach galerii wpływa na wybory konsumentów
oraz czy konsumenci są tego świadomi.
The subject of this MA thesis is merchandising (presented) as means of activation of sale in commerce. The aim of the project was examining the way in which merchandising may influence consumers' shopping choices. The author of the work conducted a questionnaire among customers of Galeria Sandecja - a shopping centre in Nowy Sącz. The research findings showed to what an extent merchandising influences consumers' shopping choices and whether or not they are aware of it.
The subject of this MA thesis is merchandising (presented) as means of activation of sale in commerce. The aim of the project was examining the way in which merchandising may influence consumers' shopping choices. The author of the work conducted a questionnaire among customers of Galeria Sandecja - a shopping centre in Nowy Sącz. The research findings showed to what an extent merchandising influences consumers' shopping choices and whether or not they are aware of it.
Opis
Słowa kluczowe
merchandising, konsument, zachowanie, decyzje, wpływ, wybór, narzędzie, consumer, behavior, decisions, influence, choice, tool