Handel Elektroniczny - Zarządzanie sklepem internetowym na przykładzie Komputronik S. A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-09-01 12:33:34

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem pracy jest jak najlepsze naświetlenie zagadnienia - handlu elektronicznego oraz analiza problemów związanych z tworzeniem i zarządzaniem sklepem internetowym. Dla lepszego zrozumienia możliwości i ryzyka przedstawiono zagadnienia na przykładzie sklepu internetowego www.komputronik.pl – lidera rynku w sprzedaży internetowej IT oraz elektroniki użytkowej. Przedmiotem pracy jest zatem handel elektroniczny, jego historia i rozwój, rodzaje oraz formy handlu elektronicznego, w szczególności sklep internetowy oraz wszystkie zagadnienia związane z jego zarządzaniem. Praca składa się z czterech rozdziałów poświęconych omówieniu poszczególnych zagadnień, począwszy od określenia zasad działania i historii Internetu, poprzez omówienie handlu elektronicznego i jego form, kończąc na przedstawieniu zarządzania sklepem internetowym Komputronik. W pracy wykorzystano najnowsze dostępne informacje. Metodologia stosowana w pracy oparta była na krytycznej analizie piśmiennictwa oraz analizie danych statystycznych. Najważniejszy rodzaj źródeł stanowiły publikacje zwarte, raporty oraz artykuły opublikowane w Internecie. W pracy odwoływano się także do aktów prawnych. Do opracowania rozdziału czwartego wykorzystano również prospekty emisyjne spółki oraz sprawozdania z działalności grupy kapitałowej Komputronik S.A.

Opis

Słowa kluczowe

internet, handel elektroniczny, sklep internetowy, elektroniczne płatności

Cytowanie