dc.contributor.advisor |
Jabłecka-Prysłopska, Julita |
|
dc.contributor.author |
Gibas, Wojciech |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-16T12:08:04Z |
|
dc.date.available |
2014-01-16T12:08:04Z |
|
dc.date.issued |
2012-08-29 09:31:34 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4104 |
|
dc.description.abstract |
Poniższa praca przedstawia znaczenie misji oraz wizji organizacji, zarówno w teorii jak i w praktyce. W pracy tej rola misji i wizji została omówiona na przykładzie firmy Coca- Cola HBC Polska. Podstawowe pytanie badawcze mojej pracy dotyczyło tego, jaki jest stopień zaangażowania firmy Coca Cola w realizację założonej przez siebie wcześniej misji i wizji. Stopień zaangażowania będzie mierzony na podstawie wkładu pracy w realizowaniu celów firmy przez zespół pracowników. Według przeprowadzonych w pracy badań, CCHBC zrealizowała swoje zamierzone cele, ale wciąż pojawiają się nowe wyzwania i przedsięwzięcia, którym firma ma za zadanie sprostać. Ma to służyć temu, aby w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu firma mogła odnosić ciągły sukces . Coca-Cola jako firma jest z pewnością liderem na rynku dóbr szybko zbywalnych i jest postrzegana jako nr 1 dla klientów jako produkt. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
misja |
pl |
dc.subject |
wizja |
pl |
dc.subject |
Coca-Cola CCHBC |
pl |
dc.subject |
badania |
pl |
dc.subject |
wartość |
pl |
dc.title |
Wizja i misja organizacji i ich rola w teorii i praktyce na przykładzie firmy Coca-Cola HBC Polska |
pl |
dc.title.alternative |
Vision and mission of the organization and their role in the theory and practice on the example of Coca-Cola HBC Polska |
pl |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-16T11:27:49Z |
|