Wizja i misja organizacji i ich rola w teorii i praktyce na przykładzie firmy Coca-Cola HBC Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłecka-Prysłopska, Julita
dc.contributor.author Gibas, Wojciech
dc.date.accessioned 2014-01-16T12:08:04Z
dc.date.available 2014-01-16T12:08:04Z
dc.date.issued 2012-08-29 09:31:34
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4104
dc.description.abstract Poniższa praca przedstawia znaczenie misji oraz wizji organizacji, zarówno w teorii jak i w praktyce. W pracy tej rola misji i wizji została omówiona na przykładzie firmy Coca- Cola HBC Polska. Podstawowe pytanie badawcze mojej pracy dotyczyło tego, jaki jest stopień zaangażowania firmy Coca Cola w realizację założonej przez siebie wcześniej misji i wizji. Stopień zaangażowania będzie mierzony na podstawie wkładu pracy w realizowaniu celów firmy przez zespół pracowników. Według przeprowadzonych w pracy badań, CCHBC zrealizowała swoje zamierzone cele, ale wciąż pojawiają się nowe wyzwania i przedsięwzięcia, którym firma ma za zadanie sprostać. Ma to służyć temu, aby w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu firma mogła odnosić ciągły sukces . Coca-Cola jako firma jest z pewnością liderem na rynku dóbr szybko zbywalnych i jest postrzegana jako nr 1 dla klientów jako produkt. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject misja pl
dc.subject wizja pl
dc.subject Coca-Cola CCHBC pl
dc.subject badania pl
dc.subject wartość pl
dc.title Wizja i misja organizacji i ich rola w teorii i praktyce na przykładzie firmy Coca-Cola HBC Polska pl
dc.title.alternative Vision and mission of the organization and their role in the theory and practice on the example of Coca-Cola HBC Polska pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-16T11:27:49Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info