Abstract:
Właściwy wybór rodzaju dystrybucji oraz jego zastosowanie w danym przedsiębiorstwie obniża koszty (w tym transportu i magazynowania towarów), dzięki czemu firma może obniżyć cenę jednostkową produktu. Staje się on bardziej atrakcyjny i konkurencyjny. Również odpowiedni wybór sposobu reklamowania produktu lub firmy ma na celu zwiększenie sprzedaży towarów lub usług oraz umocnienie pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku.
Celem niniejszej pracy jest analiza procesu dystrybucji oraz działalności reklamowej w obliczu rosnącej konkurencji na rynku na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego „Wawel” S.A. (dalej w skrócie Wawel). Niniejsze opracowanie zawiera specyficzne cechy prowadzonej reklamy oraz dystrybucji produkowanych towarów w firmie Wawel. Specyfika dystrybucji i reklamy tego przedsiębiorstwa w znaczący sposób wyróżnia go spośród innych prężnie funkcjonujących jednostek, i – co najważniejsze, przyczynia się do ciągłego rozwoju firmy i umacniania jej wizerunku oraz dobrej pozycji na rynku. Praca odpowie na pytanie czy stosowana dystrybucja i strategia reklamowa wpłynęła na rozwój firmy "Wawel" S.A.?