Reklama i promocja w lokalnej rozgłośni radiowej Radio Fon
Abstrakt
Na przełomie kilku ostatnich lat nastąpił dynamiczny rozwój rynku reklamy. Powstało wiele firm i agencji wyspecjalizowanych w tej dziedzinie
i w związku z tym pojawiły się nowe zawody: specjalista do spraw reklamy, media planer, które wymagają nie tylko podstaw teoretycznych, ale i również długiego okresu szkolenia, a przede wszystkim twórczych predyspozycji. Celem niniejszej pracy jest przybliżenie specyfiki reklamy radiowej
ze szczególnym uwzględnieniem lokalnych nadawców radiowych. Dokonano przybliżenia zarysu historycznego, omówiono znaczenie pojęcia reklama, opisano rynek reklamy TV, radiowej, prasowej a także zewnętrznej i kinowej w Polsce. Dokonano analizy specyfiki reklamy radiowej reklamie radiowej oraz charakterystyki lokalnej rozgłośni radiowej Radio FON. Pozwala ona bliżej przyjrzeć się krótkiej historii radia, jego zadaniom oraz strukturze wewnętrznej i organizacji, także przybliża cel i zasady funkcjonowania rozgłośni regionalnej.
Opis
Słowa kluczowe
zarządzanie, promocja, reklama, reklama radiowa, radio lokalne, media-plan radiowy, rynek reklamowy