Reklama i promocja w lokalnej rozgłośni radiowej Radio Fon

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Miklaszewski, Stanisław
dc.contributor.author Czerwik Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-01-16T21:58:53Z
dc.date.available 2014-01-16T21:58:53Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4137
dc.description.abstract Na przełomie kilku ostatnich lat nastąpił dynamiczny rozwój rynku reklamy. Powstało wiele firm i agencji wyspecjalizowanych w tej dziedzinie i w związku z tym pojawiły się nowe zawody: specjalista do spraw reklamy, media planer, które wymagają nie tylko podstaw teoretycznych, ale i również długiego okresu szkolenia, a przede wszystkim twórczych predyspozycji. Celem niniejszej pracy jest przybliżenie specyfiki reklamy radiowej ze szczególnym uwzględnieniem lokalnych nadawców radiowych. Dokonano przybliżenia zarysu historycznego, omówiono znaczenie pojęcia reklama, opisano rynek reklamy TV, radiowej, prasowej a także zewnętrznej i kinowej w Polsce. Dokonano analizy specyfiki reklamy radiowej reklamie radiowej oraz charakterystyki lokalnej rozgłośni radiowej Radio FON. Pozwala ona bliżej przyjrzeć się krótkiej historii radia, jego zadaniom oraz strukturze wewnętrznej i organizacji, także przybliża cel i zasady funkcjonowania rozgłośni regionalnej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject reklama radiowa pl
dc.subject radio lokalne pl
dc.subject media-plan radiowy pl
dc.subject rynek reklamowy pl
dc.title Reklama i promocja w lokalnej rozgłośni radiowej Radio Fon pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info