Proces tworzenia planu strategicznego na przykładzie firmy "Gamateks"
Abstrakt
Strategiczne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem staje się szczególnie ważne w procesie przyspieszonej transformacji naszej gospodarki. Każda firma powinna przewidywać, w jaki sposób zmieni się sektor w którym działa konkurencja, jakie będą
wymagania i oczekiwania rynku. Przedsiębiorstwo powinno stosować zarządzanie marketingowe i budować strategię, która jest koncepcją jego sprawnego działania. Celem pracy jest analiza procesu tworzenia planu strategicznego na przykładzie firmy "Gamateks". Przedstawiono pojęcie i rodzaje strategii marketingowych, definicje i funkcje marketingu, oraz opisano proces formułowania strategii. Zaprezentowano koncepcję strategii marketingowej na przykładzie Zakładu Okien i Szyb Zespolonych.
Opis
Słowa kluczowe
zarządzanie, zarządzanie strategiczne, strategia marketingowa, rynek docelowy, segmentacja rynku, marketing-mix