Marketing internetowy w małej firmie - studium przypadku firmy Grafix

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Zawadzki, Dariusz
dc.date.accessioned 2014-01-17T07:50:39Z
dc.date.available 2014-01-17T07:50:39Z
dc.date.issued 2012-09-12 22:32:18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4175
dc.description.abstract Celem pracy jest zaprezentowanie marketingu internetowego, jako skutecznego narzędzia działań marketingowych. Praca została podzielona na trzy rozdziały. Pierwszy rozdział zawiera genezę i istotę marketingu oraz tradycyjnych narzędzi promocji. Koncentruję się także na rozwoju marketingu i jego dostosowywaniu do pojawiających się nowych możliwości i technologii reklamy. Drugi rozdział poświęcony jest marketingowi internetowemu, opisuje rozwój narzędzi wykorzystywanych w działaniach promocyjnych w sieci. Analizuje postrzeganie treści przez internautów, wykorzystywanie nowoczesnych form reklamy przez firmy. W kolejnej część ukazano jak narzędzia marketingu będą się zmieniać i ewoluować wraz z rozwojem sieci internetowej. Ostatni trzeci rozdział pokazuje zastosowanie narzędzi marketingu internetowego na przykładzie małej firmy - GRAFIX. Pierwsza cześć rozdziału skupia się na analizie sytuacji firmy i przedstawieniu jej strategii marketingowej oraz planów rozwojowych. W dalszej części rozdziału przedstawiona jest charakterystyka działań promocyjnych i reklamowych firmy na rynku internetowym oraz jej dalsze plany rozszerzenia działalności w Internecie. Praca powstała w oparciu o publikacje krajowe i zagraniczne. Dane wykorzystane przy pisaniu pracy, w większości pochodzą ze specjalistycznych książek z zakresu marketingu, ekonomii oraz z publikacji na temat rynku poligraficznego. Część danych wykorzystanych w pracy pochodzi z raportów i opracowań udostępnionych poprzez Internet przez międzynarodowe firmy badawcze. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject internet pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama w internecie pl
dc.title Marketing internetowy w małej firmie - studium przypadku firmy Grafix pl
dc.title.alternative Web arketing in a small enterprise - a case study of Grafix company pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-16T12:37:41Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info