Komunikacja interpersonalna w kształtowaniu stosunków międzyludzkich w przedsiębiorstwie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Płociennik, Joanna
dc.date.accessioned 2014-01-17T12:05:18Z
dc.date.available 2014-01-17T12:05:18Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4201
dc.description.abstract Komunikacja interpersonalna stanowi istotną kwestię w kształtowaniu stosunków międzyludzkich w przedsiębiorstwach. Komunikowanie się pełni bowiem ważną rolę we wszystkich relacjach między ludźmi, w różnych sferach życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji jest ważna dla pełniących rolę menedżera, negocjatora oraz każdego pracownika organizacji. Niekomunikatywne przekazywanie poleceń, procedur wykonywania zadań, a także motywowanie i prowadzenie rozmów może podważać autorytet przedsiębiorcy i kadry zarządzającej oraz zmniejszać efektywność działania przedsiębiorstwa. Skuteczne i sprawne komunikowanie się w biznesie warunkuje sukces. Celem niniejszej pracy jest ukazanie, w jaki sposób odnieść sukces w zarządzaniu przedsiębiorstwem z uwzględnieniem zasad skutecznej komunikacji we wszystkich obszarach zarządzania ludźmi, a w tym kształtowania stosunków międzyludzkich. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie firmą pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject style kierowania pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject osobowość przedsiębiorcy pl
dc.subject komunikacja interpersonalna pl
dc.subject kultura organizacyjna pl
dc.title Komunikacja interpersonalna w kształtowaniu stosunków międzyludzkich w przedsiębiorstwie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info