Praktyczne narzędzia zarządzania marką: wizja repozycjonowania parafarmaceutyku Gigamax

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jasieński, Michał
dc.contributor.author Grygorczyk Anna
dc.date.accessioned 2014-01-17T13:01:32Z
dc.date.available 2014-01-17T13:01:32Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4205
dc.description.abstract Literatura dotycząca zarządzania marką, dostępna na rynku polskim, milczy o praktycznych narzędziach ułatwiających zarządzanie i kierowanie marką, takich, jakie są stosowane przez praktyków. Wszystkie duże firmy działające na rynku dóbr FMCG posiada opracowane i dostosowane do swoich potrzeb narzędzia zarządzania marką. Bardzo często jedyną różnicą narzędzi stosowanych przez różne korporacje jest nazwa. Najważniejsze jednaj, że są stosowane na co dzień przez osoby zarządzające markami – brand managerów, specjalistów ds. zarządzania marką itp. Celem pracy „Praktyczne narzędzia zarządzania marką” jest przedstawienie czytelnikowi właśnie takich praktycznych narzędzi. Praca po pierwsze przybliża czytelnikowi samo pojęcie marki, określa, jakie są wyznaczniki silnej marki oraz przedstawia koncepcję pozycjonowania marki. Następnie przedstawiono już stosowane w praktyce narzędzia – tzw. Bullseye – narzędzie, które pozwala na określenie podstawowych wartości, z którymi marka powinna być kojarzona, narzędzie Marka jest / Marka nie jest, które służy dokładnemu określeniu jak marka powinna być postrzegana, narzędzie Brand calling card, które w pomaga przedstawić świat marki, model 5 I’s (insight, idea, innowacja, impakt, inwestycja), które pozwala określić dlaczego marka powstała, jaką ma pełnić rolę oraz jakie konkretne działania w tym celu należy spełnić, model 5 W’s (who, why, when, where, why), które pozwala na dokładne opisanie grupy docelowej marki oraz dwa pozostałe narzędzia zarządzania marką jakimi są promocja i reklama. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marki pl
dc.subject pozycjonowanie marki pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject marka pl
dc.subject branding pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject rynek piwa pl
dc.subject Kampania Piwowarska pl
dc.subject rynek preparatów witaminy pl
dc.subject preparat Gigamax pl
dc.title Praktyczne narzędzia zarządzania marką: wizja repozycjonowania parafarmaceutyku Gigamax pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info