Zarządzanie firmą usługowo-handlową na przykładzie firmy Taurus S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Trondowski Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-01-17T22:26:36Z
dc.date.available 2014-01-17T22:26:36Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4228
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy magisterskiej jest analiza i diagnoza kluczowych obszarów zarządzania w kontekście zarządzania konkretną firmą usługowo-handlową. Procesowi analizy i oceny zostaną poddane obszary zarządzania i metody funkcjonujące w firmie Taurus S.A. w Warszawie oraz otoczenie, w jakim przyszło funkcjonować tej firmie. Zdefiniowano i sklasyfikowano małe firmy, a także scharakteryzowano i przedstawiono zarówno istotę, jak i cechy firm usługowo – handlowych funkcjonujących na rynku. Przedstawiono istotę procesu zarządzania firmą usługowo-handlową jak i kolejne elementy składowe procesu zarządzania od planowania począwszy, po motywowanie pracowników, a na kontrolowaniu procesów i zarządzaniu personelem skończywszy. Zaprezentowano sylwetkę badanej firmy usługowo-handlowej, historię i obszar działania, oraz jej strukturę organizacyjną wraz z opisem poszczególnych działów tej firmy. Przedstawiono także strategię i misję firmy, a także dokonano analizy SWOT przedsiębiorstwa. Przedstawiono sytuacje rynkową, w której przyszło funkcjonować firmie, kompleksową analizę konkurencji działającej na tym rynku, oraz opisano i zdiagnozowano wybrane obszary zarządzania w firmie Taurus S.A.. Dokonano segmentacji jej klientów, analizy marketingu mix oraz opisano kooperację tej agencji z innymi agencjami reklamy zewnętrznej. Zidentyfikowano i zdiagnozowano także obszary dotyczące prowadzonej polityki cenowej, systemu motywacyjnego, systemu komunikacji wewnętrznej oraz oferowanego klientom serwisu. Przedstawiono potencjalne możliwości i konkretne rozwiązania i kierunki dotyczące rozwoju firmy. Zaproponowano zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne drogi rozwoju firmy, których realizacja mogłaby korzystnie odmienić jej wewnętrzną sytuację i wzmocnić jej pozycję na rynku outdoorowym. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject mała firma pl
dc.subject planowanie pl
dc.subject organizowanie pl
dc.subject obszary działalności firmy pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject polityka cenowa pl
dc.subject serwis pl
dc.title Zarządzanie firmą usługowo-handlową na przykładzie firmy Taurus S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info