dc.contributor.advisor |
Rawski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Dunajski Janusz |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-17T23:12:21Z |
|
dc.date.available |
2014-01-17T23:12:21Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4245 |
|
dc.description.abstract |
Ustawa z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 59,poz.344) zapoczątkowała wiele zmian w funkcjonowaniu rynku ubezpieczeń w Polsce. Powstało wiele nowych firm ubezpieczeniowych, a co za tym idzie konieczność zdobywania i utrzymywania klienta. Pozyskiwaniem klientów i troską o ich długoletnie przywiązanie do firmy zajmuje sobie marketing. Celem niniejszej pracy jest przybliżenie idei reformy, a przede wszystkim ocena działań marketingowych w ubezpieczeniach na przykładzie Otwartego Funduszu Emerytalnego Pocztylion. Przypomniano zasady przyznawania i ustalania wysokości emerytur obowiązujących do roku 1998, oraz dokonano wprowadzenia do nowego Systemu Ubezpieczeń Społecznych. Zaprezentowano sylwetkę OFE „Pocztylion” – jego udziałowców, prowizje, opłaty, pracowników, mocne i słabe strony oraz ukazano zastosowanie elementów marketingu w ubezpieczeniach, a w szczególności w Otwartym Funduszu Emerytalnym Pocztylion. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
działalność ubezpieczeniowa |
pl |
dc.subject |
Otwarty Fundusz Emerytalny |
pl |
dc.subject |
działalność ubezpieczeniowa |
pl |
dc.subject |
system ubezpieczeń społecznych |
pl |
dc.subject |
strategia marketingowa |
pl |
dc.title |
Analiza działań marketingowych realizowanych przez Otwarty Fundusz Emerytalny "Pocztylion" |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |