Analiza działań marketingowych realizowanych przez Otwarty Fundusz Emerytalny "Pocztylion"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Dunajski Janusz
dc.date.accessioned 2014-01-17T23:12:21Z
dc.date.available 2014-01-17T23:12:21Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4245
dc.description.abstract Ustawa z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 59,poz.344) zapoczątkowała wiele zmian w funkcjonowaniu rynku ubezpieczeń w Polsce. Powstało wiele nowych firm ubezpieczeniowych, a co za tym idzie konieczność zdobywania i utrzymywania klienta. Pozyskiwaniem klientów i troską o ich długoletnie przywiązanie do firmy zajmuje sobie marketing. Celem niniejszej pracy jest przybliżenie idei reformy, a przede wszystkim ocena działań marketingowych w ubezpieczeniach na przykładzie Otwartego Funduszu Emerytalnego Pocztylion. Przypomniano zasady przyznawania i ustalania wysokości emerytur obowiązujących do roku 1998, oraz dokonano wprowadzenia do nowego Systemu Ubezpieczeń Społecznych. Zaprezentowano sylwetkę OFE „Pocztylion” – jego udziałowców, prowizje, opłaty, pracowników, mocne i słabe strony oraz ukazano zastosowanie elementów marketingu w ubezpieczeniach, a w szczególności w Otwartym Funduszu Emerytalnym Pocztylion. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject marketing pl
dc.subject działalność ubezpieczeniowa pl
dc.subject Otwarty Fundusz Emerytalny pl
dc.subject działalność ubezpieczeniowa pl
dc.subject system ubezpieczeń społecznych pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.title Analiza działań marketingowych realizowanych przez Otwarty Fundusz Emerytalny "Pocztylion" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info