Public Relations jako forma promocji przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie firmy SUPER - RES S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Huziuk Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-01-17T23:21:01Z
dc.date.available 2014-01-17T23:21:01Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4247
dc.description.abstract Przedmiotem pracy jest próba zaprezentowania, jak duże znaczenie dla firmy handlowej SUPER-RES S.A., właściciela sklepów samoobsługowych w Polsce, ma public relations. Tworzenie sieci sklepów samoobsługowych w coraz to nowych miastach na terenie Polski centralnej było by trudne bez prowadzenia ciągłych akcji zachęcających do odwiedzania naszych placówek. Proces pozyskiwania sympatii i zaufania klientów jest długi i trudny. Trudno byłoby uporać się z tym problemem bez możliwości, jakie daje nam public relations. Wizerunek firmy to jej obraz wśród ludzi i ogrywa bardzo ważną rolę w procesie komunikacji firmy z otoczeniem, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy jest procesem długotrwałym i wymaga podejmowania racjonalnych decyzji przez zarząd firmy. Przedstawiono istotę i znaczenie promocji w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Omówiono istotę, działanie i efektywność public relations oraz zaprezentowano działanie public relations w badanej firmie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject public relations pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject promocja pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject elementy marketingu pl
dc.title Public Relations jako forma promocji przedsiębiorstwa handlowego na przykładzie firmy SUPER - RES S.A. pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info