Zastosowanie instumentów marketingu-mix w dzialalności firmy Carrefour Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Filipek, Dorota
dc.date.accessioned 2014-01-18T11:44:06Z
dc.date.available 2014-01-18T11:44:06Z
dc.date.issued 2012-09-26 16:57:07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4266
dc.description.abstract Marketing stanowi podstawę i określa ramy wszystkich działań podejmowanych przez firmę. Kładzie on nacisk na potrzeby finalnych nabywców. Znajomość działania marketingu-mix umożliwia poznanie i zrozumienie jego wpływu na otoczenie. Żadne działania marketingowe nie mogą się obejść bez badań marketingowych, dzięki którym możemy określić potrzeby docelowych konsumentów. Marketing-mix jest to najbardziej powszechna teoria działań marketingowych firm, organizacji, osób i instytucji. Marketing-mix to kombinacja czterech zmiennych zależnych przedsiębiorstwa, których to zmiennych przedsiębiorstwo może użyć dzięki czemu osiągnie sukces rynkowy. pl
dc.description.abstract Marketing presents base and it defines frames of all operations taken by firm. He puts push on final requirements of purchasers. Acquaintance of operation of marketing enables knowledge mix and apprehension of its influence on enclosing. Can be gotten around no marketing operations without marketing research, we can define requirements of target consumers due to which. There is marketing general theory of operation of marketing firm most mix, organization, persons and institution. Marketing it combination four alternate dependent enterprise mix, which can use it win out due to that alternate enterprise market. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject promocja pl
dc.subject produkt pl
dc.subject cena pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject public relations pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.title Zastosowanie instumentów marketingu-mix w dzialalności firmy Carrefour Polska pl
dc.title.alternative Employment of instruments of marketing-mix in activity of firm Carrefour in Poland pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-17T14:57:48Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info