Analiza i ocena działań umacniania marki Nescafe Classic - wybrane zagadnienia

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Foszcz, Anna
dc.date.accessioned 2014-01-18T23:51:42Z
dc.date.available 2014-01-18T23:51:42Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4315
dc.description.abstract Marka to nie tylko jedno z pojęć marketingowych. Marka to więcej niż znak, za pomocą którego odróżniany jest jeden produkt od drugiego. To obietnica stabilności, gwarancja jakości oraz sposób zabezpieczenia interesów konsumenta. Produkty markowe są dostępne dla konsumentów, którzy znają je, lubią i kupują w zwykłej, szczególnej potrzebie lub z jakiejś okazji. To także zjawisko kulturowe, tworzące mody, będące symbolem cywilizacji. Wytwórcy produktów markowych uważają markę za elementarną wartość dla ich przedsiębiorstwa, konsumenta i całej gospodarki wolnorynkowej. Jej zabezpieczeniem interesów klienta, to most łączący oczekiwania konsumentów z możliwościami producentów. Marka może funkcjonować i przynosić zysk dlatego, że kryje w sobie obietnice, na których nam zależy i że obietnic tych dotrzymuje. Jest ona obecna w świadomości klientów, dowodząc istnienia trwałego związku między producentem a nabywcą. Marka pozostaje rozpoznawalna, ponieważ stanowi odpowiedź na potrzeby konsumentów i przynosi zysk, gdyż dotrzymuje obietnic i rozwija się, żeby sprostać rosnącym aspiracjom klientów Celem pracy jest ukazanie działań firmy Nestle w celu umocnienia wizerunku marki Nescafe Classic wśród konsumentów i swojej pozycji lidera na rynku kaw rozpuszczalnych w Polsce. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject marka pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject tożsamość marki pl
dc.subject strategia marki pl
dc.subject marka handlowa pl
dc.subject lojalność wobec marki pl
dc.subject rynek kawy w Polsce pl
dc.subject firma Nestle pl
dc.subject kreowanie marki Nescafe Classic pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject promocja pl
dc.title Analiza i ocena działań umacniania marki Nescafe Classic - wybrane zagadnienia pl
dc.title.alternative The analysis and evaluation of the Nescafe Classic brand reinforcement – selected issues pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info