Specyfikacja działalności promocyjnej przedsiębiorstwa ONNINEN na polskim rynku techniki grzewczej
Abstrakt
Celem pracy jest analiza specyfiki działalności promocyjnej firmy na polskim rynku techniki grzewczej. Przedstawiono rolę i znaczenie promocji w przedsiębiorstwie przemysłowym, scharakteryzowano instrumenty promocji, wskazano elementy różniące je, funkcje i zadania. Opisano rynek przemysłowy i elementy mixu promocyjnego jaki stosuje się na tym rynku.
Zaprezentowano rynek techniki grzewczej, znaczenie firmy Onnien na rynku, jej pozycję otoczenie konkurencyjne, oraz strukturę firmy i misję. Zidentyfikowano działania marketingowe jakie firma stosuje, aby stać się konkurencyjną na rynku grzewczym. Zaprezentowano elementy promocyjne, przebieg analizy kampanii promocyjnej, strategie promocji i obecną sytuację promocyjną. Na podstawie przeprowadzonych badań dokonano analizy postrzegania działań promocyjnych przedsiębiorstwa ONNINEN oraz przedstawiono propozycje potencjalnych kierunków rozwoju.
Opis
Słowa kluczowe
zarządzanie, marketing, rynek przemysłowy, instrumenty marketingowe, strategia marketingowa, kampania promocyjna, strategia promocji