Strategia marketingowa na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego "Gorgiel"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Nosal Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-01-19T19:12:52Z
dc.date.available 2014-01-19T19:12:52Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4341
dc.description.abstract Lata 90-te są przełomem gospodarczym dla Polski, możliwością wyjścia z kryzysu zacofania gospodarczego, politycznego i społecznego. Tak zwana „wolność rynkowa” też staje się niemałym problemem dla gospodarki polskiej, a zwłaszcza dla przedsiębiorstw. Pojawiają się zbyt duże bariery popytu, podaży i konkurencji. Przedsiębiorstwa nieprzygotowane do obcowania z nimi zaczęły gwałtownie poszukiwać rozmaite możliwości działań, wśród których najważniejsze miejsce zajmuje marketing, który jest podstawą rozwoju przedsiębiorczości. Natomiast organizacje pozostające w dalszym ciągu w kręgu socjalistycznego zarządzania i stosowania metod rozwoju tego systemu, bardzo szybko zaczęły upadać, powodując zubożenie społeczeństwa a zarazem powstanie dużego wskaźnika bezrobocia. Celem pracy jest ukazanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa produkcyjnego „Gorgiel”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject przedsiębiorstwo produkcyjne pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject nowy produkt pl
dc.subject rynek pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.title Strategia marketingowa na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego "Gorgiel" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info