Analiza strategiczna branży paliwowej w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Bodziony Marcin
dc.date.accessioned 2014-01-19T20:48:40Z
dc.date.available 2014-01-19T20:48:40Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4349
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest wykonanie analizy strategicznej sektora paliwowego w Polsce z wykorzystaniem metody pięciu sił M. Portera. Dokonano charakterystyki koncepcji zarządzania strategicznego z uwzględnieniem procesu zarządzania i rodzajów strategii zarządzania. Opisano pojęcie i metody analizy strategicznej - zakres analizy, metody analizy otoczenia i przedsiębiorstwa oraz metody zintegrowane. Przedstawiono historię rynku paliwowego, opisano sektor naftowy, sprzedaż i dystrybucję paliw w Polsce oraz kształtowanie się cen paliw. Dokonano analizy strategicznej branży paliwowej oraz przedstawiono wnioski i ocenę polskiego sektora naftowego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject metody zintegrowane pl
dc.subject sektor naftowy pl
dc.subject sektor paliwowy pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject konkurencja pl
dc.title Analiza strategiczna branży paliwowej w Polsce pl
dc.title.alternative Strategic analysis of fuel industry in Poland en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info