Model 3D i interakcyjna wizualizacja budynku C WSB-NLU z wykorzystaniem aplikacji Maya i silnika Unreal Engine 3

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Białas, Franciszek
dc.contributor.author Trojan, Jarosław
dc.date.accessioned 2014-01-20T08:49:03Z
dc.date.available 2014-01-20T08:49:03Z
dc.date.issued 2012-07-12 16:12:52
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4373
dc.description.abstract Dzięki możliwościom oferowanym dzisiaj przez producentów programów graficznych, grafika trójwymiarowa jest stosowana nie tylko w pracach naukowych do przeprowadzania skomplikowanych obliczeń i wizualizacji, ale również w grach komputerowych, filmach i reklamie, które w znacznym stopniu przyczyniły się do jej rozwoju. Wystarczy włączyć na chwilę odbiornik telewizyjny i przyjrzeć się poszczególnym reklamom telewizyjnym, by dostrzec, że w większości reklam, bądź w każdej reklamie, jest wykorzystana grafika trójwymiarowa z naciskiem na wizualizację i realizm otaczającego nas świata. Przede wszystkim producenci gier komputerowych, którzy prześcigają się w kreowaniu coraz bardziej realnej, wirtualnej przestrzeni, postawili wielki krok naprzód, stwarzając coraz to lepsze silniki graficzne, dzięki którym wizualizacje stają się coraz bardziej naturalne i rzeczywiste, aczkolwiek nie znaczy to, że są mniej niedostępne dla użytkownika. Interface silnika UDK został utworzony tak, by każdy, kto miał styczność z programami do tworzenia grafiki trójwymiarowej nie miał większego problemu z utworzeniem własnej prostej gry lub wizualizacji. Celem pracy było stworzenie wizualizacji budynku C Wyższej Szkoły Biznesu National Louis University z wykorzystaniem programu do tworzenia grafiki trójwymiarowej Autodesk Maya 2012 i silnika gier Unreal Development Kit (UDK). W pracy przedstawiono krótki opis najważniejszych technik modelowania obiektów trójwymiarowych, teksturowania i sposobu zapisu plików w odpowiednim formacie, by były odczytywane przez silnik graficzny. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizualizacja komputerowa pl
dc.subject grafika komputerowa pl
dc.subject modelowanie obrazu cyfrowego pl
dc.subject grafika 3d pl
dc.subject programy komputerowe pl
dc.title Model 3D i interakcyjna wizualizacja budynku C WSB-NLU z wykorzystaniem aplikacji Maya i silnika Unreal Engine 3 pl
dc.title.alternative 3D model and interactive visualization of building C WSB-NLU created with Maya aplication and Unreal Engin 3 pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-17T14:57:41Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info