Abstract:
Celem pracy jest dokonanie oceny poziomu zarządzania ofertą produktowo – usługową
Firmy Przemysłowo Handlowo Usługowej WIŚNIOWSKI oraz prezentacja podstawowych zagadnień teoretycznych związanych z tą tematyką. Praca składa się z trzech rozdziałów.
W rozdziale pierwszym przedstawiono ogólną charakterystykę produktu i usługi oraz omówiono podstawowe zależności występujące między nimi.
Zaprezentowano także zarówno cykl życia produktu, jak i jego strukturę. Poruszona
tu również została problematyka związana z jakością oraz ze strategiami stosowanymi w sferze produktowo – usługowej.
Rozdział drugi poświęcono, podobnie jak rozdział pierwszy, części teoretycznej. Przedstawiono tutaj tematykę związaną z istotą i funkcjami zarządzania, a także analizą
strategiczną portfela produktów i usług. Omówiony w tym rozdziale został również
proces podejmowania decyzji i kształtowania strategii w zakresie oferty produktowo – usługowej. Rozdział trzeci stanowi analiza polityki zarządzania produktami i usługami w FPHU Wiśniowski. Zawarte tu zostały podstawowe informacje dotyczące historii i rozwoju firmy, a także omówiono aspekty związane z asortymentem, specyfikacją i wyróżnikami produktów FPHU WIŚNIOWSKI. Przedstawiono tutaj również analizę strategiczną oferty produktowo – usługowej firmy oraz poddano analizie system zarządzania produktem.