Abstract:
W niniejszej pracy poszukiwano odpowiedzi na pytanie „jak wygląda faktyczna obsługa klienta w P.P.H i U. "SANIT” Z.P.Chr. w porównaniu ze stanem wzorcowym. Zamierzeniem było szukanie odpowiedzi na pytanie: jakie są podobieństwa i jakie różnice w obsłudze klienta. Czego jeszcze brakuje przedsiębiorstwu by jakość obsługi, a co za tym idzie sprzedaż artykułów wzrosły. Aby porównać obsługę klienta w badanym przedsiębiorstwie ze stanem wzorcowym należy przeprowadzić obserwacje własne oraz zbadać opinie klientów. Warto przyjrzeć się pracownikom zatrudnionym na stanowiskach sprzedawców, by zdać sobie sprawę z tego, czy firma zatrudnia właściwe osoby na tych stanowiskach, jakie jest ich podejście do pracy, do klienta, do współpracowników. W celu zapoznania się z tymi opiniami niezbędne było przeprowadzenie badań ankietowych, mających na celu głębsze zrozumienie problemu. Czym jest dobra obsługa klienta i jak osiągnąć sukces w sprzedaży? Celem pracy jest próba znalezienia odpowiedzi m.in. na powyżej postawione pytania.