Analiza obsługi klienta w Przedsiębiorstwie Produkcji Handlu i Usług "Sanit" Zakładzie Pracy Chronionej w Bochni

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Ertelt Jagoda
dc.date.accessioned 2014-01-20T15:25:55Z
dc.date.available 2014-01-20T15:25:55Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4403
dc.description.abstract W niniejszej pracy poszukiwano odpowiedzi na pytanie „jak wygląda faktyczna obsługa klienta w P.P.H i U. "SANIT” Z.P.Chr. w porównaniu ze stanem wzorcowym. Zamierzeniem było szukanie odpowiedzi na pytanie: jakie są podobieństwa i jakie różnice w obsłudze klienta. Czego jeszcze brakuje przedsiębiorstwu by jakość obsługi, a co za tym idzie sprzedaż artykułów wzrosły. Aby porównać obsługę klienta w badanym przedsiębiorstwie ze stanem wzorcowym należy przeprowadzić obserwacje własne oraz zbadać opinie klientów. Warto przyjrzeć się pracownikom zatrudnionym na stanowiskach sprzedawców, by zdać sobie sprawę z tego, czy firma zatrudnia właściwe osoby na tych stanowiskach, jakie jest ich podejście do pracy, do klienta, do współpracowników. W celu zapoznania się z tymi opiniami niezbędne było przeprowadzenie badań ankietowych, mających na celu głębsze zrozumienie problemu. Czym jest dobra obsługa klienta i jak osiągnąć sukces w sprzedaży? Celem pracy jest próba znalezienia odpowiedzi m.in. na powyżej postawione pytania. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject marketing partnerski pl
dc.subject szkolenia pl
dc.subject ocena obsługi klienta pl
dc.subject relacje handlowe pl
dc.title Analiza obsługi klienta w Przedsiębiorstwie Produkcji Handlu i Usług "Sanit" Zakładzie Pracy Chronionej w Bochni pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info