Tworzenie skutecznej reklamy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Loska Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-20T21:30:12Z
dc.date.available 2014-01-20T21:30:12Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4405
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza procesu tworzenia skutecznej reklamy. Dokonano charakterystyki najważniejszych zagadnień związanych z pojęciem reklamy, usystematyzowano rodzaje komunikatów reklamowych oraz rodzaje środków komunikacji reklamowej. Omówiono budowę planu reklamy jako bazy w tworzeniu skutecznej reklamy – opisano podstawowe problemy decyzyjne, które powinny towarzyszyć każdej prawidłowo zaplanowanej reklamie i stanowiące klucz do sukcesu całej kampanii reklamowej. Przedstawiono historię firmy Fiat Auto Poland S.A., uwarunkowania działalności oraz analizę i diagnozę jej dotychczasowej strategii reklamowej. Oprócz spojrzenia z perspektywy czasu na najważniejsze wydarzenia w firmie, zbadano również główne czynniki warunkujące jej obecną pozycję na rynku w Polsce, możliwości konkurencyjności oraz mocne i słabe strony samego przedsiębiorstwa. W dalszej części zdiagnozowana została dostosowana do określonej sytuacji marketingowej strategia reklamowa firmy, a w tym wybory dokonane przy budowie przekazu reklamowego samochodu Fiat Panda. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject reklama pl
dc.subject skuteczność reklamy pl
dc.subject kampania reklamowa pl
dc.subject branża samochodowa pl
dc.subject konkurencyjność pl
dc.subject przekaz reklamowy pl
dc.title Tworzenie skutecznej reklamy pl
dc.title.alternative Creating efficacious advertisements en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info