Zarządzanie marką w banku BPH

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Milczanowska Joanna
dc.date.accessioned 2014-01-20T22:31:17Z
dc.date.available 2014-01-20T22:31:17Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4420
dc.description.abstract Marki doskonale pasują do ery łatwo wpadających w ucho sloganów i globalnej wioski. Wiele mówią podobnie myślącym ludziom na całym świecie, a wszystko za pomocą jednego zaledwie symbolu. Marki zostały wykreowane przez ludzi marketingu w dużych firmach po to, aby uwodzić klientów - aby sprzedawać produkty przez tworzenie i przekazywanie barwnych, lecz prostych idei w sposób jasny i przejrzysty - bezustannie i bez przerwy. Mechanizm brandingu został skonstruowany dla współczesnych technik komunikacji i przez nie określony. Idea brandingu odniosła jednak sukces, który przekroczył oczekiwania twórców - nawet tych najbardziej ambitnych. Niniejsza praca ma na celu ukazanie marki Banku BPH S.A. i siły jej postrzegania przez klientów. Dokonano charakterystyki marki – pojęcia, znaczenia i procesu jej kształtowania. Dokonano próby określenia wpływu marki na powodzenie produktu na rynku. Wyjaśniono pojęcie silnej marki i korzyści dla producenta płynące z faktu jej posiadania, określono lojalność klienta wobec marki, wzrost wielkości sprzedaży i wydłużenie cyklu życia produktu za pomocą marki. Scharakteryzowano wpływ marki na postrzeganie produktu na rynku. Omówiono istotę i korzyści ze stosowania marek, rolę wizerunku marki, pozycjonowanie marek produktów, wybór strategii marki. Przedstawiono metody wykorzystania instrumentów public relations stosowanych w marketingu bankowym, określono proces komunikacji z klientem na rynku usługi bankowej, scharakteryzowano środki public relations i ich wykorzystanie w marketingu bankowym oraz dokonano empirycznego zestawienia wiadomości o wizerunku marki banku BPH S.A.. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject branding pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject marketing bankowy pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject public relations pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.title Zarządzanie marką w banku BPH pl
dc.title.alternative Brand management in BPH Bank en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info