dc.description.abstract |
W czasach coraz dynamiczniej rozwijającego się rynku, wobec wyraźnego nasilenia się konkurencji, sukces jest udziałem przedsiębiorstw kreatywnych, które używają wszystkich możliwych sposobów reklamowych,
by dotrzeć do klienta i przekonać go, że ich produkt jest najlepszy. Współczesne wymagania biznesu, nowe technologie i bezwzględna konkurencja wymuszają coraz szybsze tempo zmian w przedsiębiorstwie. Aby przetrwać
w gospodarce rynkowej przedsiębiorstwa muszą nieustannie obserwować zmiany, jakie zachodzą w ich otoczeniu, aby móc się szybko do nich dostosować a przede wszystkim, aby móc w pełni zaspokajać rosnące potrzeby
i oczekiwania klientów. Dlatego też coraz więcej uwagi przedsiębiorstwa poświęcają problematyce zarządzania marketingiem. Celem pracy jest prezentacja wybranych problemów zarządzania marketingiem oraz udoskonalenie działań promocyjnych i metod ustalania cen w przedsiębiorstwie. Z tak sformułowanym celem pracy związane są dwie poniższe hipotezy badawcze: dotychczasowym działaniom promocyjnym brak jest zadowalającej skuteczności;
metody ustalania cen wymagają weryfikacji i wprowadzenia zmian w ustalaniu cen.
W pracy przedstawiono proces zarządzania marketingiem na przykładzie "Drukarni BAAD" Sp. z o.o. |
pl |