Marketing partnerski i jego wpływ na zarządzanie firmą usługową na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Aleksandra Górska
dc.date.accessioned 2014-01-21T21:33:42Z
dc.date.available 2014-01-21T21:33:42Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4462
dc.description.abstract W przeszłości marketing nastawiony był bardziej na transakcje, obecnie na powstające z nich związki. Zadaniem całego wysiłku marketingowego jest dzisiaj nie tylko „dokonanie sprzedaży”, ale także, w coraz większym stopniu, zdobycie i utrzymanie klientów. Dobrzy klienci to cenna inwestycja dla przedsiębiorstwa, która, jeśli dobrze się nią pokieruje ,tworzy wspaniałe źródło dochodów. W warunkach ostrej konkurencji na rynku, najważniejszym zadaniem biznesu jest utrzymanie lojalności klientów, poprzez ciągłe, lepsze od konkurentów, zaspakajanie ich potrzeb. Celem pracy jest przedstawienie marketingu partnerskiego na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. Zakłada się, że marketing partnerski ma wpływ na zarządzanie firmą usługową. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing partnerski pl
dc.subject Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.subject usługi pl
dc.subject strategie marketingowe dla firm usługowych pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject Kodeks Obsługi Klienta pl
dc.title Marketing partnerski i jego wpływ na zarządzanie firmą usługową na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info