Strategie marketingowe banków na przykładzie PKO BP S.A. w Tarnowie

Brak miniatury

Data

2003

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Powszechna Kasa Oszczędności jest instytucją posiadającą bogatą tradycję bankową. PKO jest bankiem polskim, co zapewnia stabilność i pewność na polskim rynku. Funkcjonuje pod tą nazwą od początku 1950 roku – jako instytucja Pocztowej Kasy Oszczędności założonej w 1919 roku. W okresie 1975 – 1987 włączona została do narodowego Banku Polskiego, z zachowaniem tradycyjnej nazwy PKO. Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna posiada najbardziej rozbudowaną sieć placówek na obszarze całego kraju: oddziałów i agencji działających w większych zakładach pracy, małych miejscowościach, osiedlach mieszkaniowych. Jest bankiem oszczędnościowo – kredytowym i dewizowym, zakres działalności oraz struktura organizacyjna Banku ulegały wielu zmianom, związanych z koniecznością ich dostosowania do potrzeb klientów, ciągle rozszerzającego się zakresu działań stawianych przed Bankiem. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie strategii marketingowych banku.

Opis

Słowa kluczowe

marketing, usługi bankowe, produkty bankowe, Bank PKO BP S.A., marketing usług finansowych

Cytowanie