Strategie marketingowe banków na przykładzie PKO BP S.A. w Tarnowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Dudowicz Jolanta
dc.date.accessioned 2014-01-21T22:00:10Z
dc.date.available 2014-01-21T22:00:10Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4464
dc.description.abstract Powszechna Kasa Oszczędności jest instytucją posiadającą bogatą tradycję bankową. PKO jest bankiem polskim, co zapewnia stabilność i pewność na polskim rynku. Funkcjonuje pod tą nazwą od początku 1950 roku – jako instytucja Pocztowej Kasy Oszczędności założonej w 1919 roku. W okresie 1975 – 1987 włączona została do narodowego Banku Polskiego, z zachowaniem tradycyjnej nazwy PKO. Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna posiada najbardziej rozbudowaną sieć placówek na obszarze całego kraju: oddziałów i agencji działających w większych zakładach pracy, małych miejscowościach, osiedlach mieszkaniowych. Jest bankiem oszczędnościowo – kredytowym i dewizowym, zakres działalności oraz struktura organizacyjna Banku ulegały wielu zmianom, związanych z koniecznością ich dostosowania do potrzeb klientów, ciągle rozszerzającego się zakresu działań stawianych przed Bankiem. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie strategii marketingowych banku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject produkty bankowe pl
dc.subject Bank PKO BP S.A. pl
dc.subject marketing usług finansowych pl
dc.title Strategie marketingowe banków na przykładzie PKO BP S.A. w Tarnowie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info