Wykorzystanie metod planowania strategicznego w określeniu pozycji przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie ING Banku Śląskiego.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Bułak Andrzej
dc.date.accessioned 2014-01-22T00:25:37Z
dc.date.available 2014-01-22T00:25:37Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4494
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest wykorzystanie metod planowania strategicznego w określeniu pozycji przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie ING Banku Śląskiego. W pracy autor dokonuje przybliżenia pojęć zarządzanie strategiczne i planowanie strategiczne, co pozwoli zidentyfikować strategię występującą w badanej organizacji. Analizuje wszystkie sfery funkcjonowania Banku i jego otoczenia, oraz wyznacza perspektywy rozwoju Banku. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie bankiem pl
dc.subject planowanie strategiczne pl
dc.subject ING Bank Śląski S.A. pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject systemy motywacji pl
dc.subject rentowność pl
dc.title Wykorzystanie metod planowania strategicznego w określeniu pozycji przedsiębiorstwa na rynku na przykładzie ING Banku Śląskiego. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info