Funkcjonowanie marketingu wewnętrznego w firmie Azoty Tarnów - studium przypadku

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-06-25 16:23:13

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Niniejsza praca porusza tematykę marketingu wewnętrznego, na który składają się: kultura organizacyjna oraz systemy komunikacji, motywacji i szkoleń. Część badawczą oparto na ankietach internetowych przeprowadzonych w firmie Azoty Tarnów, wśród Dyrektorów poszczególnych pionów Przedsiębiorstwa. Wyniki badań wskazały, że elementem marketingu wewnętrznego, na który kładzie się największy nacisk w tej organizacji jest kultura organizacyjna. Natomiast satysfakcjonujący system motywacji jest wdrażany najsłabiej, pomimo szerokiej gamy dostępnych instrumentów.
This study considers the area of internal marketing which consists of: organizational culture and systems of communication, motivation and training. Research was based on Internet survey which was held among division managers of Azoty Tarnów Company. Research results have shown that organizational culture is the most implemented element of internal marketing in that company. Whereas rewarding system of motivation is the least advanced component despite of a wide range of motivational tools.

Opis

Słowa kluczowe

marketing wewnętrzny, kultura organizacyjna, system komunikacji, system motywacyjny, system szkoleń, ankieta internetowa, internal marketing, organizational culture, system of communication, system of motivation, system of training, internet survey

Cytowanie