Funkcjonowanie marketingu wewnętrznego w firmie Azoty Tarnów - studium przypadku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Wrona, Joanna
dc.date.accessioned 2014-01-22T14:29:22Z
dc.date.available 2014-01-22T14:29:22Z
dc.date.issued 2012-06-25 16:23:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4523
dc.description.abstract Niniejsza praca porusza tematykę marketingu wewnętrznego, na który składają się: kultura organizacyjna oraz systemy komunikacji, motywacji i szkoleń. Część badawczą oparto na ankietach internetowych przeprowadzonych w firmie Azoty Tarnów, wśród Dyrektorów poszczególnych pionów Przedsiębiorstwa. Wyniki badań wskazały, że elementem marketingu wewnętrznego, na który kładzie się największy nacisk w tej organizacji jest kultura organizacyjna. Natomiast satysfakcjonujący system motywacji jest wdrażany najsłabiej, pomimo szerokiej gamy dostępnych instrumentów. pl
dc.description.abstract This study considers the area of internal marketing which consists of: organizational culture and systems of communication, motivation and training. Research was based on Internet survey which was held among division managers of Azoty Tarnów Company. Research results have shown that organizational culture is the most implemented element of internal marketing in that company. Whereas rewarding system of motivation is the least advanced component despite of a wide range of motivational tools. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing wewnętrzny pl
dc.subject kultura organizacyjna pl
dc.subject system komunikacji pl
dc.subject system motywacyjny pl
dc.subject system szkoleń pl
dc.subject ankieta internetowa pl
dc.subject internal marketing pl
dc.subject organizational culture pl
dc.subject system of communication pl
dc.subject system of motivation pl
dc.subject system of training pl
dc.subject internet survey pl
dc.title Funkcjonowanie marketingu wewnętrznego w firmie Azoty Tarnów - studium przypadku pl
dc.title.alternative Internal marketing operation in Azoty Tarnów Company - a case study pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-22T13:30:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info