Zarządzanie marką na przykładzie Grupy Generali Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Serafin Anna
dc.date.accessioned 2014-01-22T15:21:27Z
dc.date.available 2014-01-22T15:21:27Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4530
dc.description.abstract Marka jako strategiczny zasób przedsiębiorstwa, jako jedyny składnik majątkowy może zostać niezmieniony przez wiele lat. Odpowiednio chroniona marka, nie może być kopiowana w przeciwieństwie do pozostałych produktów, które mogą pojawić się na rynku w ulepszonej lekko zmienionej wersji jako produkt konkurencji. Wartość marki wynika z faktu, że stanowi ona zabezpieczenie przyszłych dochodów przedsiębiorstwa. Odpowiednie zarządzanie marką to już nie tylko działania marketingowe, w związku z możliwością wysokiego zwrotu z zainwestowanego w nią kapitału, marka traktowana jest jako długoterminowa inwestycja. Osoby odpowiedzialne za markę w firmie musza zdawać sobie sprawę, że przekłada się ona na realne wyniki finansowe i wpływa tym samym na wartość przedsiębiorstwa. Jako materiał empiryczny wybrano markę Generali z powodu jej specyficznej historii. Żadne inne towarzystwo ubezpieczeniowe, które weszło na rynek polski po roku 1989 nie mogło tak, jak Generali powiedzieć swoim klientom, że nie jest tu nowe, a jedynie przez ostatnie lata było nieobecne. Generali jako jedyne zagraniczne towarzystwo ubezpieczeniowe działało na ziemiach Polskich już w XIX wieku, w okresie po II wojnie światowej zmuszone do wycofania się z rynku wróciło w 1999 roku, aby zapewniać bezpieczeństwo swoim polskim klientom. Celem pracy jest przedstawienie procesu wprowadzania marki Generali na rynek polski, działań służących rozpowszechnianiu marki, oraz ukazanie klienta, który jej zaufał i powierzył jej, bezpieczeństwo swoje i swojej rodziny, majątek osobisty, często również zasoby własnej firmy decydując się na kompleksową ofertę ubezpieczeń w jednej firmie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject zarządzanie marką pl
dc.subject menedżer marki pl
dc.subject kapitał marki pl
dc.subject marka na rynku usług pl
dc.subject marka na rynkach globalnych pl
dc.subject wizerunek marki pl
dc.subject Grupa Generali Polska pl
dc.subject budowa wizerunku marki pl
dc.title Zarządzanie marką na przykładzie Grupy Generali Polska pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info