Postawy i zachowania konsumpcyjne kobiet wobec telewizyjnej reklamy markowych kosmetykówfirmy L'Oreal

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Jaworska, Brygida
dc.date.accessioned 2014-01-24T09:49:01Z
dc.date.available 2014-01-24T09:49:01Z
dc.date.issued 2012-05-31 18:18:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4576
dc.description.abstract Niniejsza praca bada wpływ reklamy telewizyjnej produktów sieci kosmetycznej L’Oreal na jej odbiorców, ściślej rzecz biorąc na jej adresatki - kobiety. W pracy przyjęto założenie, że w dzisiejszych czasach postawy konsumpcyjne wykreował rozwój technologiczny oraz związany z nim konsumpcjonizm. Analiza funkcji spełnianych przez reklamę telewizyjną pozwoliła poszukiwać sposobów jej wpływu na decyzje zakupowe konsumentek. Praca zawiera obok treści merytorycznych założenia metodologiczne w postaci problemu, celów i hipotezy oraz tez badawczych. Analiza postaw respondentek wobec reklam produktów kosmetycznych została zbadana za pomocą kwestionariusza ankiety. Wiek konsumentek został określony w przedziale 18 – 35 lat. Większość respondentek deklaruje, iż zna markę L’Oreal i kupuje produkty tej firmy. W przeważającej ilości, są to kobiety w przedziale wieku 18- 26 lat. Część badawcza pracy dyplomowej pozwala ustalić, czy emocjonalność w strukturze postaw ma istotny wpływ na późniejsze decyzje zakupowe konsumentek. Wyniki badań, w znacznej części, potwierdziły znaczny stopień zainteresowania reklamą telewizyjną produktów L’Oreala, co wyraziło się finalnymi działaniami konsumentek. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject ankieta pl
dc.subject konsumpcjonizm pl
dc.subject reklama pl
dc.subject marka pl
dc.subject postawy pl
dc.subject zachowania pl
dc.subject promocja pl
dc.title Postawy i zachowania konsumpcyjne kobiet wobec telewizyjnej reklamy markowych kosmetykówfirmy L'Oreal pl
dc.title.alternative Attitudes and behaviour of women consumers towards TV advertisements of the L'Oreal cosmetics pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-24T08:49:33Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info