dc.contributor.advisor |
Tokarz, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Kustra, Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-24T11:23:49Z |
|
dc.date.available |
2014-01-24T11:23:49Z |
|
dc.date.issued |
2012-05-26 14:07:23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4595 |
|
dc.description.abstract |
Logistyka w dzisiejszych czasach staje się tą dziedziną wiedzy, która w oparciu o systemy informatyczne, prowadzi do integracji organizacji, by zapewnić najlepsze funkcjonowanie łańcuchów zaopatrzeniowych od chwili pozyskania materiałów, przez ich przetwarzanie, dystrybucję, aż do dostarczenia finalnemu odbiorcy. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań pozwala na osiągnięcie zadowolenia klientów przy zachowaniu najwyższej jakości. W niniejszej pracy przedstawiony został proces dystrybucji firmy oraz ocena zastosowania nowych rozwiązań przez klientów. Badania wykorzystane w pracy mają charakter eksplanacyjny i ilościowy. Przeprowadzono ankietę na klientach firmy, oceniającą wprowadzone rozwiązania w procesie dystrybucji. Dzięki przeprowadzonej analizie można stwierdzić, że rozwiązania wspomagające procesy dystrybucji mają pozytywne przełożenie na jakość współpracy z klientem, dzięki którym wzrasta jego zadowolenie na jakość świadczonych usług. |
pl |
dc.description.abstract |
Nowadays, logistics based on information system is becoming a field of knowledge which leads to the integration of organization to provide the best operation of supply chain from the moment of the materials acquire, through their processing, distribution and to the delivery to the final consignee. The usage of modern solutions allows for the attainment of customer’s satisfaction with the maintenance of high quality. The present thesis concentrates on the process of the company distribution and the usage appraisal of new solutions which are made by customers. The researches, which were leveraged in the analysis, have the explanatory and quantitative character. The survey was conducted of company’s customers to evaluate the introduced solutions in the process of distribution. Thanks to conducted analysis it can be stated that solutions which support the processes of distribution have the positive influence on the quality of partnership with customer that causes the enhancement of his satisfaction with the quality of provided services. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
logistyka |
pl |
dc.subject |
dystrybucja |
pl |
dc.subject |
biuro obsługi klienta |
pl |
dc.subject |
składanie zamówień |
pl |
dc.subject |
reklamacje |
pl |
dc.subject |
logistics |
pl |
dc.subject |
distribution |
pl |
dc.subject |
customer service department |
pl |
dc.subject |
indent |
pl |
dc.subject |
complaints |
pl |
dc.title |
Zarządzanie logistyką dystrybucji w firmie Tradis |
pl |
dc.title.alternative |
Logistics and distribution management in the Tradis company |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-24T10:08:10Z |
|