Projekt, budowa oraz wdrożenie programu lojalnościowego PrimoPartner

Ładowanie...
Miniatura

Data

2012-12-20 09:24:37

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Silne oddziaływanie konkurencyjne (poprzez cenę) w branży FMCG, agresywne wejścia dużych dystrybutorów, oraz sklepów wielkopowierzchniowych, powoduje wypieranie z rynku sklepów małych, średnich a głównie niezależnych. Mając na uwadze powyższe przy jednoczesnym dużym doświadczeniu w organizowaniu promocji dystrybutorskich, Rovita S.A. jako firma dystrybutorska opracowała i wdrożyła program lojalnościowy pod nazwą PrimoPartner. Z naszych badań wynika, że polscy konsumenci chętnie zbierają punkty, co stanowi podwalinę pod budowę programów lojalnościowych. Jak wynika z badania BTL Monitor przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia, 30 proc. Polaków przyznaje, że uczestniczy w przynajmniej jednym programie lojalnościowym. Większość jest lojalna jednocześnie względem nawet kilkunastu firm. Program lojalnościowy PrimoPartner, wdrażany od października 2011 roku, szybko zyskuje sympatię użytkowników, ponieważ zarabiają w nim zarówno producenci, handlowcy, jak i konsumenci.

Opis

Słowa kluczowe

PrimoPartner, konsument, programy lojalnościowe, wdrożenie systemów informatycznych, lojalność klientów

Cytowanie