Projekt, budowa oraz wdrożenie programu lojalnościowego PrimoPartner

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Frankiewicz, Jerzy
dc.contributor.author Kubisztal, Tomasz
dc.date.accessioned 2014-01-24T12:08:27Z
dc.date.available 2014-01-24T12:08:27Z
dc.date.issued 2012-12-20 09:24:37
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4601
dc.description.abstract Silne oddziaływanie konkurencyjne (poprzez cenę) w branży FMCG, agresywne wejścia dużych dystrybutorów, oraz sklepów wielkopowierzchniowych, powoduje wypieranie z rynku sklepów małych, średnich a głównie niezależnych. Mając na uwadze powyższe przy jednoczesnym dużym doświadczeniu w organizowaniu promocji dystrybutorskich, Rovita S.A. jako firma dystrybutorska opracowała i wdrożyła program lojalnościowy pod nazwą PrimoPartner. Z naszych badań wynika, że polscy konsumenci chętnie zbierają punkty, co stanowi podwalinę pod budowę programów lojalnościowych. Jak wynika z badania BTL Monitor przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia, 30 proc. Polaków przyznaje, że uczestniczy w przynajmniej jednym programie lojalnościowym. Większość jest lojalna jednocześnie względem nawet kilkunastu firm. Program lojalnościowy PrimoPartner, wdrażany od października 2011 roku, szybko zyskuje sympatię użytkowników, ponieważ zarabiają w nim zarówno producenci, handlowcy, jak i konsumenci. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject PrimoPartner pl
dc.subject konsument pl
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.subject wdrożenie systemów informatycznych pl
dc.subject lojalność klientów pl
dc.title Projekt, budowa oraz wdrożenie programu lojalnościowego PrimoPartner pl
dc.title.alternative The Project, Construction and Implementation of PrimoPartner Loyalty Programme pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-24T08:49:30Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info