Identyfikacja i ocena reklamy radiowej na podstawie działań agencji reklamowej w radiu Maks

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Piska Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-25T13:51:54Z
dc.date.available 2014-01-25T13:51:54Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4689
dc.description.abstract Postęp w dziedzinie reklamy radiowej na naszym rynku spowodowany był bezpośrednio chęcią powiększania grupy klientów przez nadawców radiowych. W tym celu powstały wyspecjalizowane agencje, zajmujące się reklamą w sektorze radiowym. Zadaniem agencji reklamowej działającej w ramach struktury radia jest stworzenie reklamy, której przekaz powinien dotrzeć do jak największej grupy konsumentów. Radio jest niezastąpionym medium w docieraniu do precyzyjnie określonej grupy docelowej, spełnia doskonale rolę medium uzupełniającego wspomagającego kampanie telewizyjne, posiada więc niebagatelne znaczenie jako środek przekazu reklam. Autorka pracy postawiła hipotezy - reklamy radia MAKS są tworzone zgodnie z obowiązującymi, oraz reklama radiowa realizowana przez agencję jest interesująca, ważna i atrakcyjna, oraz że biuro reklamy konsekwentnie dba o własną i radia autopromocję. Celem pracy jest analiza działań agencji reklamowej w radiu MAKS oraz ocena pozycji przedsiębiorstwa na rynku lokalnym w celu stworzenia strategicznej przewagi konkurencyjnej. Omówiona została istota reklamy, podstawowe pojęcia dotyczące reklamy: cele, rodzaje, modele badań, oraz uwarunkowania prawne działalności reklamowych. Zaprezentowano radio jako element reklamy, m.in. cechy radia jako środek przekazu oraz planowanie kampanii reklamowej. Przedstawiono charakterystykę radia MAKS, przedstawiono monografie radia, strukturę organizacyjną stacji i słuchaczy radia. Opisano etapy i proces tworzenia reklamy radiowej, działania autopromocyjne biura reklamy oraz ocenę działań agencji reklamowej na podstawie analizy SWOT. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject radio pl
dc.subject reklama radiowa pl
dc.subject działania autopromocyjne pl
dc.subject radiowy spot reklamowy pl
dc.subject agencja reklamowa pl
dc.title Identyfikacja i ocena reklamy radiowej na podstawie działań agencji reklamowej w radiu Maks pl
dc.title.alternative The identification and estimation of radio advertisement on the basis of activities of the Radio Max advertising agency en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info