Rola sieci franchisingowej "Żabka" w rozwoju małej firmy handlowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Jacek
dc.contributor.author Klimek Magdalena
dc.date.accessioned 2014-01-25T17:03:37Z
dc.date.available 2014-01-25T17:03:37Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4708
dc.description.abstract Autorka niniejszej pracy przedstawia małą firmę „Maja”, która działając na zasadzie franchisingu w sieci „Żabka” osiągnęła wyższy etap rozwoju. Autorka twierdzi, że właściciel prowadząc firmę działającą na zasadzie franchisingu ma większą pewność, że jego biznes ma większą szansę na sukces. Firma posiada swoje logo, markę i know-how, które otrzymuje od swojego franczyzodawcy. Daje jej to większą zauważalność, szansę na wybicie się z pośród innych firm i osiągnięcie pożądanego sukcesu. Przedstawiono kryteria i definicję małej i średniej firmy oraz opisano jej rolę w rozwoju gospodarczym. Scharakteryzowano ideę franczyzy oraz opisano działalność sieci ogólnopolskich sklepów handlowych „ Żabka ”. Przedstawiono korzyści, jakie uzyskała ajentka sklepu „Maja” z przystąpienia do sieci franchisingowej „Żabka”. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject franchising pl
dc.subject mała firma pl
dc.subject sieć franchyzowa pl
dc.subject MŚP pl
dc.subject wsparcie MŚP pl
dc.title Rola sieci franchisingowej "Żabka" w rozwoju małej firmy handlowej pl
dc.title.alternative The role of the franchising chain „Żabka”in the development of a small business. en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info