Analiza działań w zakresie sprzedaży osobistej w oparciu o praktykę PTK Centertel Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Popiela Paweł
dc.date.accessioned 2014-01-26T11:28:07Z
dc.date.available 2014-01-26T11:28:07Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4767
dc.description.abstract Sprzedaż osobista jest jednym z istotnych elementów w systemie komunikacji firmy z nabywcami, ponieważ to właśnie sposób obsługi klienta ma duży wpływ na decyzje klienta co do zakupu jak i lojalności do firmy. Aby to się udało, sprzedawca musi być profesjonalistą, posiadać wiedzę na temat technik sprzedaży osobistej oraz o zachowaniach i oczekiwaniach klientów. Celem niniejszej pracy jest analiza działań w zakresie sprzedaży osobistej na przykładzie Salonu Firmowego Orange firmy PTK Centertel. Zakłada się, że sprzedaż osobista ma znaczny wpływ na decyzje zakupowe klientów odwiedzających daną placówkę, jak też wpływa na ich zadowolenie z obsługi. Omówiono sprzedaż osobistą jako instrument komunikacji marketingowej firmy uwzględniając istotę komunikacji marketingowej w firmie, pojęcie i istotę sprzedaży osobistej oraz proces sprzedaży osobistej. Ponadto opisano również inne instrumenty promocji takie jak: reklama, promocja sprzedaży i public relations. Przedstawiono szkolenie sprzedawców oraz techniki sprzedaży osobistej, które mają zastosowanie na współczesnym rynku. Omówiono techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży, techniki postępowania z rożnymi typami klientów, techniki negocjacyjne oraz techniki efektywnej komunikacji interpersonalnej. Zaprezentowano pozycję PTK Centertel sp. z o.o. na rynku telefonii komórkowej w Polsce. Omówiono historię firmy, jej strukturę organizacyjną, ofertę handlową oraz działania z zakresu promotion-mix. Przedstawiono stosowane techniki sprzedaży osobistej w PTK Centertel Sp. z o.o. w opinii respondentów na podstawie ankiety. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject instrumenty komunikacji pl
dc.subject sprzedaż osobista pl
dc.subject techniki sprzedaży osobistej pl
dc.subject rynek telefonii komórkowej pl
dc.title Analiza działań w zakresie sprzedaży osobistej w oparciu o praktykę PTK Centertel Sp. z o.o. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info