Zachowania nabywców na rynku telefonii komórkowej w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Pawlikowski Leszek
dc.date.accessioned 2014-01-26T12:12:17Z
dc.date.available 2014-01-26T12:12:17Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4784
dc.description.abstract Rynek telefonii komórkowej charakteryzuje się silną konkurencją, dynamicznym rozwojem technologii i nieustannie zmieniającą się ofertą, co wpływa na ciągle zmiany w zachowaniach nabywców. Na rynku tym klienci mogą wybierać spośród bardzo dużej ilości planów taryfowych i promocji, które co kilka miesięcy ulegają zmianie. Na decyzje nabywców wpływ ma bardzo wiele różnorakich czynników, które powodują, że kierują oni swoje upodobania do tego kto w najlepszym stopniu potrafi zaspokoić ich potrzeby. Celem niniejszej pracy jest ankieta zachowań nabywców na rynku telefonii komórkowej. Badania mają na celu pokazać, co głównie wpływa na decyzje podejmowane przez nabywców, czym się oni kierują wybierając operatora, z jakiego rodzaju usług i form promocji korzystają najczęściej, oraz jakie zmiany proponowaliby operatorom. Ankieta posłuży również do zbadania, jak bardzo nabywcy są przywiązani do swojego operatora i czy pragną jego zmiany. W pracy sprecyzowano, kim jest nabywca, przedstawiono jego modele i pokazano czynniki wpływające na jego zachowanie. Scharakteryzowano rynek telefonii komórkowej w Polsce. Opisano działalność każdego z trzech operatorów (Orange, Era GSM, Plus GSM) na rynku telefonii komórkowej w Polsce, począwszy od historii powstania poprzez ofertę, klientów i działania marketingowe, a skończywszy na analizie każdej z firm. Dokonano porównania działalności wszystkich operatorów. Zaprezentowano analizę badań wpływu wybranych działań marketingowych operatorów na zachowanie nabywców. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject nabywca pl
dc.subject proces decyzyjny pl
dc.subject zachowanie nabywcy pl
dc.subject modele zachowania konsumentów pl
dc.subject działania marketingowe pl
dc.subject rynek telefonii komórkowej pl
dc.title Zachowania nabywców na rynku telefonii komórkowej w Polsce pl
dc.title.alternative Buyer’s behaviour in the mobile phone market in Poland en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info