Praca porusza tematykę wizerunku marki, kształtowanego za pomocą instrumentów promocji na przykładzie koncernu samochodowego Mitsubishi Motors. W celu analizy problematyki pracy, przeprowadzone zostały badania za pomocą kwestionariusza ankietowego. Badanie to realizowane było na terenie Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych we Wrocławiu. Ankietowani stanowili w całości grupę 100 mężczyzn, pracujących lub nie pracujących zawodowo w tej jednostce. Analiza ta, miała posłużyć w poznaniu opinii oraz weryfikację wiedzy ankietowanych na temat motoryzacji, ich postaw wobec marek samochodowych oraz ich poziom znajomości. Przyjętą hipotezą badawczą było, stwierdzenie, iż „Działania promocyjne wpływają na postrzeganie oraz kreowanie wizerunku marki Mitsubishi Motors”. Analiza badania pozwoliła na wyciągnięcie ważnych wniosków. Z przeprowadzonych pomiarów dowiadujemy się, iż marka Mitsubishi jest marką znaną polskiemu konsumentowi. Mimo, iż na rynku samochodowym istnieje wiele marek konkurencyjnych, Mitsubishi zdobyło wiele pozytywnych opinii respondentów na temat jakości oraz poziomu oferowanych usług. Marka Mitsubishi, aby skuteczniej kreować swój wizerunek poprzez prowadzenie działań promocyjnych, powinna kierować swoje oferty głównie do konsumentów, którzy nastawiają się na zakup samochodu rodzinnego.
Thesis is about themes of brand image, shaped by the example of promotion instruments carmaker Mitsubishi Motors. In order to analyze issues, study was carried out using a questionnaire survey. This study was carried out in the School of Army Officers located Wroclaw. In study participated of 100 men, who were soldiers, students, or civil workers. This analysis, was used in the knowledge review and verification of knowledge about the automotive industry respondents, their attitudes towards the brands of cars and their level of knowledge. Research hypothesis was accepted, saying that "promotional activities affect the perception and creation of Mitsubishi Motors brand image". Analysis of the study allowed to draw valid conclusions. From the measurements we know that the Mitsubishi brand is a well known to the Polish consumer. Although, there are many competing brands in the automotive market, Mitsubishi received many positive reviews from the respondents about the quality and level of services that Mitsubishi offers. Mitsubishi in order to better develop its brand image by conducting promotional activities should mainly target their ads to consumers, which are adjusted for purchasing a family car.