Wpływ marketingu wewnętrznego na sprzedaż pożyczek konsumpcyjnych na przykładzie firmy usług pożyczkowych Provident Polska S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Kuźniar Krzysztof
dc.date.accessioned 2014-01-26T20:40:53Z
dc.date.available 2014-01-26T20:40:53Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4800
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest ukazanie istoty marketingu wewnętrznego, odbywającego się w sferze usług finansowych, na przykładzie firmy usług pożyczkowych Provident S.A. Działania marketingowe zostały przedstawione na konkretnym przykładzie, jakim są pracownicy (Przedstawiciele) firmy pożyczkowej. Wybrane przedsiębiorstwo jest jednym z wielu obecnie dostosowującym swoje działania do rozwijającej się w Polsce gospodarki wolnorynkowej. Zarządzanie wewnętrzne stanowi jedną z metod, która może skutecznie pomóc w realizacji obranej drogi. Dlatego, w przypadku tej pracy można wysunąć następującą tezę: Nastawienie Zarządu firmy na wewnętrzne zarządzanie firmą, daje bardzo dobre rezultaty odzwierciedlające się w kondycji finansowej firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject popyt rynku pl
dc.subject projektowanie usług pl
dc.subject jakość pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject marketing wewnętrzny pl
dc.subject firma usługowa pl
dc.subject Provident Polska S.A. pl
dc.title Wpływ marketingu wewnętrznego na sprzedaż pożyczek konsumpcyjnych na przykładzie firmy usług pożyczkowych Provident Polska S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info