Wpływ marketingu wewnętrznego na sprzedaż pożyczek konsumpcyjnych na przykładzie firmy usług pożyczkowych Provident Polska S.A.

Ładowanie...
Miniatura

Data

2002

Tytuł czasopisma

ISSN czasopisma

Tytuł tomu

Wydawca

Abstrakt

Celem niniejszej pracy jest ukazanie istoty marketingu wewnętrznego, odbywającego się w sferze usług finansowych, na przykładzie firmy usług pożyczkowych Provident S.A. Działania marketingowe zostały przedstawione na konkretnym przykładzie, jakim są pracownicy (Przedstawiciele) firmy pożyczkowej. Wybrane przedsiębiorstwo jest jednym z wielu obecnie dostosowującym swoje działania do rozwijającej się w Polsce gospodarki wolnorynkowej. Zarządzanie wewnętrzne stanowi jedną z metod, która może skutecznie pomóc w realizacji obranej drogi. Dlatego, w przypadku tej pracy można wysunąć następującą tezę: Nastawienie Zarządu firmy na wewnętrzne zarządzanie firmą, daje bardzo dobre rezultaty odzwierciedlające się w kondycji finansowej firmy.

Opis

Słowa kluczowe

marketing usług, popyt rynku, projektowanie usług, jakość, obsługa klienta, marketing wewnętrzny, firma usługowa, Provident Polska S.A.

Cytowanie