dc.contributor.advisor |
Kuzak, Tadeusz |
|
dc.contributor.author |
Zygarlicki Artur |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-26T23:34:03Z |
|
dc.date.available |
2014-01-26T23:34:03Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4814 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest zwrócenie uwagi na Internet jako na dodatkowe, potężne narzędzie marketingowe w nowocześnie zarządzanej firmie. W pracy została przedstawiona idea zastosowania Internetu w marketingu firmy. Zawarto tutaj jednocześnie przekrojowy pogląd na to czym tak naprawdę jest Internet i jakie są jego możliwości. W dalszej części pracy mieszczą się informacje dotyczące e-commerce (handlu elektronicznego w Internecie). Przedstawiona w nim dokumentacja pozwoli zrozumieć zjawisko e-commerce oraz pomoże w subiektywnej ocenie tego narzędzia jako środka nowoczesnego sposobu uzyskiwania przychodów. Ponadto, znajdują się między innymi informacje jak, gdzie i kiedy można zastosować Internet w biznesie, tak aby przy jego pomocy możliwe było prowadzenie dochodowej i bezpiecznej działalności handlowej lub komercyjnej. Oprócz tych wskazówek można znaleźć tutaj dane dotyczące oprogramowania umożliwiającego sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa wirtualnego oraz kilka cennych rad jak tworzyć swoją witrynę WWW.
W części praktycznej autor pokazuje na przykładzie działalności firm: Amazon.com oraz Borns&Noble, jak e-commerce sprawdza się w praktyce. Więcej miejsca poświęcono firmie Amazon.com, która stanowi tutaj bazę, lecz dokonano również porównania jej działalności z firmą Borns&Noble, stanowiącą dla niej konkurencję. Wiadomości zawarte w tym rozdziale pokazują praktyczne zastosowanie e-commerce. Autor przedstawia strategie wykorzystywane w firmie Amazon.com i ich bezpośredni wpływ na jej pozycję od strony konkurencyjności oraz wyników finansowych.
Ze względu na obszerność tematu w pracy umieszczono wszelkie linki i odnośniki do stron związanych z zagadnieniem e-commerce celem pomocy osobom zainteresowanym zgłębieniem tematu wykraczającego poza dane zawarte w poniższej pracy. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
konkurecja w Internecie |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
e-commerce |
pl |
dc.subject |
działania promocyjne w przedsiębiorstwie |
pl |
dc.subject |
Technologie Teleinformatyczne -Internet |
pl |
dc.subject |
zastosowanie Internetu w działalności gospodarczej |
pl |
dc.subject |
handel elektroniczny |
pl |
dc.subject |
EDI (Electronic Data Interchange) - elektroniczna wymiana danych |
pl |
dc.subject |
Aplikacje CRM (Customer Relationship Management) |
pl |
dc.subject |
rynku sprzedaży książek |
pl |
dc.subject |
interaktywny hipermarket Amazon.com |
pl |
dc.subject |
polski rynek księgarni on-line |
pl |
dc.subject |
księgarnia "Merlin" |
pl |
dc.title |
Strategie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku sprzedaży książek przez zastosowanie technologii teleinformatycznej |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |