Strategie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku sprzedaży książek przez zastosowanie technologii teleinformatycznej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kuzak, Tadeusz
dc.contributor.author Zygarlicki Artur
dc.date.accessioned 2014-01-26T23:34:03Z
dc.date.available 2014-01-26T23:34:03Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4814
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest zwrócenie uwagi na Internet jako na dodatkowe, potężne narzędzie marketingowe w nowocześnie zarządzanej firmie. W pracy została przedstawiona idea zastosowania Internetu w marketingu firmy. Zawarto tutaj jednocześnie przekrojowy pogląd na to czym tak naprawdę jest Internet i jakie są jego możliwości. W dalszej części pracy mieszczą się informacje dotyczące e-commerce (handlu elektronicznego w Internecie). Przedstawiona w nim dokumentacja pozwoli zrozumieć zjawisko e-commerce oraz pomoże w subiektywnej ocenie tego narzędzia jako środka nowoczesnego sposobu uzyskiwania przychodów. Ponadto, znajdują się między innymi informacje jak, gdzie i kiedy można zastosować Internet w biznesie, tak aby przy jego pomocy możliwe było prowadzenie dochodowej i bezpiecznej działalności handlowej lub komercyjnej. Oprócz tych wskazówek można znaleźć tutaj dane dotyczące oprogramowania umożliwiającego sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa wirtualnego oraz kilka cennych rad jak tworzyć swoją witrynę WWW. W części praktycznej autor pokazuje na przykładzie działalności firm: Amazon.com oraz Borns&Noble, jak e-commerce sprawdza się w praktyce. Więcej miejsca poświęcono firmie Amazon.com, która stanowi tutaj bazę, lecz dokonano również porównania jej działalności z firmą Borns&Noble, stanowiącą dla niej konkurencję. Wiadomości zawarte w tym rozdziale pokazują praktyczne zastosowanie e-commerce. Autor przedstawia strategie wykorzystywane w firmie Amazon.com i ich bezpośredni wpływ na jej pozycję od strony konkurencyjności oraz wyników finansowych. Ze względu na obszerność tematu w pracy umieszczono wszelkie linki i odnośniki do stron związanych z zagadnieniem e-commerce celem pomocy osobom zainteresowanym zgłębieniem tematu wykraczającego poza dane zawarte w poniższej pracy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject konkurecja w Internecie pl
dc.subject marketing pl
dc.subject e-commerce pl
dc.subject działania promocyjne w przedsiębiorstwie pl
dc.subject Technologie Teleinformatyczne -Internet pl
dc.subject zastosowanie Internetu w działalności gospodarczej pl
dc.subject handel elektroniczny pl
dc.subject EDI (Electronic Data Interchange) - elektroniczna wymiana danych pl
dc.subject Aplikacje CRM (Customer Relationship Management) pl
dc.subject rynku sprzedaży książek pl
dc.subject interaktywny hipermarket Amazon.com pl
dc.subject polski rynek księgarni on-line pl
dc.subject księgarnia "Merlin" pl
dc.title Strategie uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku sprzedaży książek przez zastosowanie technologii teleinformatycznej pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info